miercuri, 3 noiembrie 2010

Happy Halloween

Hey,toata lumea.Stim cu totii ca pe 31 Octombrie a fost Halloween-ul,noaptea in care motii reinvie si alte chestii d'astea.De si nu e sarbatoare specific romaneasca,clasa a 7'a si'a permis sa iasa din tiparele unei zile obisnuite de luni si si'a organizat propria "Casa de groza".

Sa va spun cum a fost.Cand am ajuns la scoala,primul lucru pe care l'am vazut au fost niste elevi "foarte" infricosatori(singurii din toata scoala).Intrand in clasa,ne'am apucat cu totii sa o decoram cat mai frumos,umpland'o cu dovlecei si fantomite.De asemenea,pe usa am avut un mesaj...mai mult decat sugestiv :)) "Danger.Come and join us in the dark...we have cookies" si pe bune ca aveam niste bombonele dar din pacate s'au mancat(nehalitii nostrii :)) ).

Toti profesorii care au venit pe la noi ne'au spus ca suntem frumosi si ca am decorat bine.Cea mai simpatica a fost doamna Sechel,profa' de bio,care,dupa ce ne'a impartit lucrarile mai mult sau mai putin dezastruoase,ne'a spus ca suntem foarte frumosi.Eh,asta e...

La engleza,cea mai relevanta ora pentru sarbatoarea asta,am jucat un joc numit Bozo,la care castigator a iesit Alex.A fost amuzant si un pic greu,dar ne'am descurcat.In sectiunea "Poze" o sa gasiti cateva imagini de la Halloween.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu