vineri, 17 decembrie 2010

La multi ani,Lusi!

La multi ani,LUCI!

Cu ocazia zilei de 17 Decembrie,am vrea sa'i uram dragului nostru coleg,Luci(an) Daraban la multi ani!Sa ai parte de toate cele bune,sanatate si succes la scoala!Sa fii fericit alaturi de cei dragi si speram c'ai avut o petrecere frumoasa.Pupici din partea clasei :*

Acum partea metaforica(e colegul meu de banca,d'aia:p):Cand inima franta iti e zdrobita in mii de bucatele,iar speranta mai atarna de un fir de par,nu uita ca ai ceva mai pretios decat insasi viata;prietenii.Ei sigur iti ureaza astazi la multi ani si spera ca firul Ariadnei sa'ti calauzeasca viata numai pe cai sigure.La multi ani!

Decii.. Am dori sa descriem faimoasa petrecere care s-a desfasurat acasa la Luci pe 18 decembrie. :)  Ne'am jucat o gramazoaie de jocuri printre care faimosul "Adevar sau provocare" la care s'au intamplat multe "incidente" interesante. :> Am jucat si "Respectivu', respectiva" unde ne'am tras de par si de urechi. =)) Baietii, bineinteles ca s'au indopat cu delicioasa pizza facuta de mama lui Luci. Am dansat si etc. Ne'am distrat. La multi ani, Luciii! >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu