duminică, 2 ianuarie 2011

Deci..

Din nefericire am vazut ca pe moderatoarele actuale ( fara moderatorul care sa retras) le deranjeaza parerile celorlalti.Fara suparare ,dar daca nu va convine atunci facetiva un blog , doar voi doua atat, si postati acolo ..de ce nu ii intrebati si pe ceilalti .....? De ce nu cereti parerile tuturor? De exemplu stiu multe persoane care vor sa se implice mult ...dar fara acordul "sefei " nu se poate.Daca o tinem tot asa nu o sa mai avem pe nimeni interesat de blog , si nu o sa il mai urmareasca nimeni.Asta vreti ? Daca asta vreti , atunci continuati cu acest comportament..Va doare sa cereti parerea tuturor? Chiar atat de dureros e ? Nu cred..Facem altfel , lunar sa luam cate trei persoane din clasa [ in ordine alfabetica] si sa le lasam sa se ocupe de blog.Care va fi cel mai inventiv grup va fi votat la  o rubrica de sondaj  , si dupa ce este ales facem ink o competitie. 3 saptamani , cele 3 persoane ,cate o saptamana  de persoana ,si facem din nou un sondaj! Si gata asa se alege seful blogului ! Cum ati ales voi seful? Eu am zs prima sa facem , eu sunt sefu ? Pai nu cred ca e frumos , daca nu , lunar cate 2 sau 3 ..de preferat 2 [ unu cu design ,sondaje  , etc. si unul cu postari].E doar o parere si nu imi sariti in cap ...sunt Diana L. ...Si sper sa tineti macar o data cont de parerea unui coleg de data asta! 




P.S.:Eu am schimbat designul sper sa nu imi sariti in cap 8-| Nu e nevoie daca nu va place doar schimbati designul si gata :D

8 comentarii:

  1. Diana, eu stiam ca esti un geniu, da' nu in halu' asta. :)) Nu comentez decat ideea ta. Mi se pare foarte bine si interesant. Si daca toata lumea e de acord ar trebui sa procedam asa. Dar daca unele persoane nu vor sa fie moderatori cand le vine randul, asta e. In ordine alfabetica e cel mai corect dar daca exista si alte propuneri, ar trebui luate in seama. Dar sa incercam sa nu ne certam si sa nu sarim in capul moderatorilor care vor fi. :)

    Bravo, iubita!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca unele persoane nu vor sa fie moderatori atunci vom trece peste esi ...binenteles ca eu voi sustine si alte propuneri de grupari nu doar in ordine alfabetica :D EXACT! ULTIMA PARTE E CEA MAI IMPORTANTA! Sa nu ne luam la cearta si sa sarim in capul moderatorilor viitori :)!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci putem trage la sorti ca sa nu zica nimeni nimic :) Sa nu zica unii ca o grupa are pe nu stiu cine si nu stiu ce...:-J asta hotaram noi ,nu e o rpoblema. Toate propunerile vor fi luate in seama :) Normalement, partea cea mai grea e cu intelegerea :D Mersi de sustinere iubita! :* :X

    RăspundețiȘtergere
  5. BUn,uitati cum gandesc eu.Am vorbit cu mai multi colegi si am ajuns la urmatoarea concluzie:ii intrebam pe toti din clasa cine vrea sa fie moderator.Pe cei care vor , ii lasam cate 4 zile fiecare. Dupa ce se incheie perioada de proba , facem un sondaj , sau nu neaparat sondaj, o postare in care oamenii sa'si dea cu parerea [ nu toti intra pe site ca sa voteze , poate ii intrebam la scoala ] daca considera ca vro'unu din cei care au trecut prin perioada de proba ar putea sau ar trebui sa fie moderator , si daca da , care.Si asa e mai simplu si rezolvam :-??

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu zic macar o saptmana ca sa aiba timp sa se ''afirme'' mai bine. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ok,4 zile e putin.Cel mai bine ar fi 5,cat suntem la scoala.Si m'am gandit ca "interviul" ar putea avea urmatoarele cerinte:
    1.Un articol pentru "We love to entertein you",in conformitate cu urmatoarele cerinte:noutatile zilnice din clasa, teme [ uneori ], glume, barfe, activitati desfasurate de noi, proiecte
    2.Doua articole pentru "Cultivating our minds",avand doua subiecte la alegerea participantului(vor fi afisate pe blog indiferent ca ajunge sau nu moderator)
    3.Niste intrebari de "stilistica" care sa ii dovedeasca valoarea de moderator(dupa parerea mea,un moderator trebuie sa aiba un pic de limbaj mai impopotonat ca sa zic asa )
    Dupa incheierea "testarii" fiecarui copil va fi realizat un sondaj de opinie ce va reprezenta 50% din totalul notei canditatului
    Restul de 50% va fi calculata in felul urmator:un juriu format din actualele moderatoare(eu si Crina),impreuna cu fosta moderatoare Ioana(1.desi eu as vrea sa se intoarca;2.daca nu se intoarce,mi se pare corect sa'si aleaga "urmasul") ce vor analiza lucrarile candidatilor si le vor nota pe o scara de la 5(cea mai proasta nota) la 10(cea mai buna nota) in conformitate cu urmatoarele criterii:
    1.Corectitudinea limbajului
    2.Imaginatia si originalitatea continutului
    3.Libera exprimare(in limite decente totusi)
    Cam atat am avut de zis.Mie mi se pare ok si asa ii tratam pe toti egal.A,ca sa nu uit.Unii dintre voi s'ar putea sa creada ca purtam ranchiuna pe anumiti candidati,asa ca,ca sa nu existe discutii,cele 3 jurate voi "jura" cu mana pe biblie,asa ca la procesele adevarate:>.
    P.S.Ioana daca nu vrei,pot alege pe altcineva in locul tau.
    P.P.S.Pareri?Cred ca se mai pot adauga mici imbunatatiri la ceea ce am zis.

    RăspundețiȘtergere