miercuri, 20 octombrie 2010

Ce asteptati cel mai mult?

Hei lume,Oana e la butoane.Si da,stiu ca va ganditi la acelasi lucru ca si mine:de ce am pus titlul de la sondaj intr'o postare?
Ei bine,ca sa fac lucrurile mai clare,am decis sa scriu de ce am ales sa scriu ce am scris in sondaj(cam multi de 'scriu',nu? :-?).


1.Weekend-ulCine nu asteapta weekend-ul?Cine nu numara secundele pana la ultima ora din saptamana?Cine nu-si strange lucrurile cu viteza luminii astfel incat sa scape mai repede de la scoala?Raspuns:toata lumea asteapta weekend-ul(chiar daca mai sunt teme,concursuri,alte activitati,invatat pentru lucrari etc...)


2.Halloween-ulO sarbatoare importata de la americani,totusi foarte iubita de romani.De ce?Ei bine,se apre ca un pic de 'prosteala' nu strica din cand in cand.Clasa noastra ar vrea sa organizeze Halloweenoul pe 1 Noiembrie,la o zi dupa "data oficiala".Asa ca asteptam propuneri despre ce ati vrea sa facem luni


3.Vacanta de iarna(Craciunul,Anul Nou etc...)Sunt sigura ca d'abia asteptati sezonul rece pentru un pic de bulgareala,nu'i asa?Si Craciunul,ofcourse,pentru cadourile de la preaiubitul Mos Craciun(saracii parinti) si nu numai.Deci,unde mergeti iarna asta?


4.O lucrare/teza
Bleah >:p...cine ar putea astepta ASA CEVA?!Mda,bine poate va ganditi ca e mai bine ca scapam,ceea ce e corect dar totusi...:o...mai ales ca saptamana viitoare o sa fie saptamana "A da sau a nu da lucrare?Aceasta e intrebarea...".Dar,asta e...que sera,sera...


5.Ziua de nastere/de numeSunt sigura ca toata lumea isi asteapta ziua de nastere sau onomastica pentru cadourile multe sidragute.Dar,dragele mele doamne-colege,nu putem sa trecem peste faptul ca mai imbatranim cu un an,nu'i asa?Eh,macar cadourile raman :>.


6.O revedere cu diriga(Dupa parerea mea proprie si personala)Aici ar trebuie sa fie 100%!Cine nu vrea s'o vada pe diriga?Mai ales dupa surpriza ce ne'a facut'o intr'o joi,acum cateva saptamani?In plus,am auzit ca Sibiul e frumos in anotimpul asta.


7.O alta activitate extrascolara(gen Cerc de Lectura,expozitia Andreei etc...)Eu una le astept pe astea in parte pentru ca ma relaxez,dar,daca e sa privim partea mai "pesimista" a paharului,o sa realizam ca e de munci la ele.Dar,ca sa vorbesc ca Lapusneanul in pilde,am sa spun ca "Munca e bratara de aur".

8.O lansare de carte/film/melodie/videoclipSunt sigur ca stati cu sufletul la gura sa vedeti ce melodie a inregistrat artistul preferat sau cand apare trailer la filmul X...si totusi...nu va pare bine cand aveti ocazia sa rasuflati usurati dupa o asteptare atat de grea si/sau indelungata?


9.Altceva(dati exemplu)Ei bine,eu pentru asta am facut aceasta postare.Vreau sa aud ce va doreste sufletelul cel mai mult,caci parerile voastre conteaza.Spre exemplu,azi,in ora nu-zic-ca-a-fost-de-mate,Ligia imi spunea ca vrea o "Minune" .Cine nu ar vrea?


Edit.Iata rezultatele votarii:


1.O revedere cu diriga(4 voturi-43%)
2.Weekend-ul(6 voturi-37%)...ce pacat ca s'a terminat
3.Vacanta de iarna(Craciunul,Anul Nou etc...;5 voturi-31%)
4.-5.Halloween-ul(4 voturi);Ziua de nastere/de nume(7 voturi)-25%
6.-7.O lansare de carte/film/melodie/videoclip(2 voturi);Altceva(2 voturi)-25%
8.O alta activitate extrascolara(gen Cerc de Lectura,expozitia Andreei etc...;1 vot-6%)
9.O lucrare/teza(0 voturi-o%)...muhaha >:)..sunt mandra de voi :>

Un comentariu: