sâmbătă, 2 octombrie 2010

Inceput

Buna toata lumea.Va intrebati poate de ce asa deodata a rasarit un blog.Ei bine...pentru ca PUTEM.
Da,asa e.Astazi,fosta diriginta Marcela Ciobanuc ne'a deschis larg ochii.Noi,clasa a 7'a si cu sora noastra mai mare,Druta Gianina(de la a 12'a E) am descins in localul ANDRA de la noi din oras.Ne'am adunat un grup numeros din clasa si am asteptat venirea dirigii.Dumneaei ne'a facut sa asteptam o vreme dar totul a fost OK,caci ne'am intretinut cu celebrele noastre glume.:))
Apoi,iata ca a intrat si dumneaei.Si'a luat un loc la masa si a inceput sa povesteasca.Noi eram foarte atenti,lucru rar la noi in clasa.Si iata ca a inceput..Sibiu,scoala de acolo,orasul in sine,totul ne'a fascinat.
Pofticiosi din fire,am dat si o raita pe la TOP(locul dulce de unde ne aprovizionam).Ne'am asezat la o masa luuuuuuunga si am inceput sa epuizam stocul de prajituri si suculete.Satui de atata ras si,realizand cat era ora,am decis sa o conducem pe diriga acasa,la fel cum am facut la party-ul de "La Revedere".Bineinteles ca lumea se uita ciudat la noi si se gadea ca om fi niste nebuni,dar noua nici ca ne pasa;eram cu femeia pe care o iubeam si asta era tot ce conta...
V'am plictisit,nu'i asa?Care a fost pare rostul acestei postari?Sa va enumar o zi din viata clasei noastre?Nici pe departe...
Printre rasete si discutii,cineva ne'a adus la realitate.Ghiciti?Da,asa este;doamna diriginta a facut'o.Ea ne'a deschis ochii cu adevarat.Ne'a spus sa nu ne dam batuti,sa credem in visele noastre si cel mai important sa fim UNITI.
Asa ca,daca ati citit aceasta postare,sper ca ati prins ideea principala.
***Desi acuma,sincer,fac o mare greseala daca spun "fosta".Dumneaei va fi intotdeauna diriga noastra...daca nu cu trupul,atunci cu sufletul.RESPECT!***
A,si inca ceva invatat de la doamna diriginta:"Ceea ce nu ma ucide ma face mai puternic".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu