sâmbătă, 9 octombrie 2010

Look nou


Hellaw, ppl! Dupa cum bine se observa, eu [ Ioana ] si Crina ne-am permis sa facem.. mici schimbari. Oana a spus si ea, de asemenea, ca este de acord. Speram sa va placa si daca aveti reprosuri sau ceva de adaugat, nu ezitati sa ne spuneti. 

Rubricile si ce cuprind ele:
* Acasa -> Noi informatii.
* We love to entertain you [ Drept de autor: Prima TV ] -> Noutatile zilnice din clasa, teme [ uneori ], glume, barfe, activitati desfasurate de noi, proiecte + poze de la acestea.
* Cultivating our minds -> Despre carti, filme, muzica si tot felu’ de chestii dintr’astea.

Si in plus - avem un look nou: "Natura". :) 

Speram sa va placa.

6 comentarii:

  1. Frumos era ca fiecare sa se implice cu cate ceva si nu sa fie 3 fete care se ocupa...poate unii se descurca mai bine ca voi si ar trebui lasati sa se exprime. Care a fost criteriul dupa care s-au ales reprezentantele blogului?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nimeni nu a avut nimic impotriva. De ce n'ai tupeu sa'ti scrii numele?

    Si oricum, toata lumea se implica dar n'ai de unde sa'ti dai seama. :-j

    RăspundețiȘtergere
  3. Mda...eu totusi nu inteleg de ce acest asa zis "anonim" nu si'a putut exprima opinia acum o saptamana,cand blogul a fost fondat.
    Draga anonimule,
    Din moment ce nu ai avut macar bunul simt sa te prezinti am sa o fac eu.Sunt Oana.Nu'ti trebuie sa stii mai mult.
    Acum niste explicatii.Nu a fost un criteriu dupa care s'au ales reprezentantele,dar daca noi am fost primele,acum nu o sa facem 1000 de bloguri pentru cls a 7'a.
    Daca esti nemultumit/a de ce se posteaza aici,da'ne o foaie de hartie pe care sa scrie un articol a ceva ce iti place tie.Noi o sa'l analizam si poate(in cel mai scurt timp) o sa'l vezi postat.
    Multumim de intelegere.
    A si luni,astept ca acest "anonim" sa'si recunoasca numele.Este pacat ca se intampla asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt Diana,
    Imi pare rau sa spun ca sunt de acord cu "anonimul" , nu mi se pare corect...sa fie doar 3 fete, toata lumea ar trebui sa aiba acces la blog si sa poata modera, binenteles si cu acordul vostru , anumite postari ,etc. Atunci cand sa fondat , au fost si alte persoane care sau oferit sa se implice, dar se pare ca doar 3 persoane sau ales..desi nu cred ca e frumos....:D Sper sa nu va suparati , dar asta e parerea mea, apropo , noul look este superb, ati facut o treaba buna :) :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt Ligia. Si eu sunt de acord cu anonim si cu Diana . Mai ales dupa ce s'a intamplat aseara. Repet , a fi moderator eu consider ca e o indatorire , nu un privilegiu. Unele dintre moderatoare folosesc blogul in scopuri proprii. De asemenea , melodia saptamanii , filmul lunii si cartea lunii sunt alese de una dintre voi , pe noi nu ne intreaba nimeni daca suntem de acord. Si , in ultimul rand , nu mi se pare ca sunteti organizate , sunteti 3 , ar trebui sa se ocupe fiecare cu ceva . Pe blog se ocupa fiecare cu ce apuca. Asta e opinia mea. Nu imi sariti in cap. Si noul look e adorabil :>

    RăspundețiȘtergere
  6. Ei bine, acum sunt doar 2 moderatoare pe blog, deci fiti fericiti. :)

    RăspundețiȘtergere