marți, 5 octombrie 2010

Suntem...normali?!



Ei bine,raspunsul la titlu e sigur NU.De ce?Ei bine,asta o sa aflati din randurile urmatoare...o poveste...
Suntem o clasa plina de elevi(28 la numar).Un colectiv ce poate fi descris in suficiente cuvinte.Fermecator?Desigur.Descurcator?Poti sa pui pariu.Serios?Ei bine,lucrurile stau chiar pe dos...
Noi am urmat indicatiile zicalei "Toate drumurile duc la Roma"...numai ca i'am adus niste modificati.
A fost odata ca niciodata...asa incep toate romanele bune.Era o zi de toamna,foarte frig.Un grup de elevi pasea timid portile cladirii liceului.S'au adunat cu totii in coltul indicat de cifra,unu mai frumos ca altu'.Apoi,dupa ce s'au cunoscut,au primit si o super-diriginta.V'ati dat seama deja,nu?Ei bine,da;asa ne'am cunoscut noi,in clasa a 5'a...
Dar orice roman are nevoie si de o desfasurare a actiunii,nu?Ei bine,pot spune ca la romanul nostru se imbina un bal al "Boboceilor",o excursie frumoasa,multe ore interesante,un alt bal "Pentru Bobocei" si tot felul de povestiri incitante.In schimb,romanul nostru are si o parte trista;atunci cand am aflat ca doamna diriginta pleaca.La inceput am fost foarte tristi si am plans,dar apoi am realizat ca era cel mai bine pentru viitorul dumneaei.Am invatat incetul cu incetul sa ne acomodam.Apoi am avut si o petrecere frumoasa de "La Revedere".Totul a fost super.
Acum iata'ne in pragul unui nou an scolar acomodandu'ne la tot mai multe schimbari...stim ca nu va fi la fel dar speram;si o sa putem;daca nu,macar vom incerca.








 





























Numele pozelor in ordine:1.Final clasa a V'a
                                           2.Cercul de Lectura
                                           3.La Soveja
                                           4.Final clasa a VI'a
                                           6.Balul Boboceilor-clasa a VI'a
Sper ca sa va placa "descrierea" clasei noastre.O sa dam tot ce e mai bun din noi de acum in colo,caci vom fi calauziti de steaua numita "Unire".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu